Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

NO LOGO 10THANN ED

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha NO LOGO 10THANN ED Naomi Klein
Libristo kód: 05247338
Nakladatelství Macmillan, listopadu 2009
In ihrer scharfsinnigen Studie offenbart Naomi Klein die Machenschaften multinationaler Konzerne hin... Celý popis
? points 56 b
555
Skladem u dodavatele Odesíláme do 4 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


In ihrer scharfsinnigen Studie offenbart Naomi Klein die Machenschaften multinationaler Konzerne hinter der Fassade bunter Logos. Der von ihr propagierte Ausweg aus dem Markendiktat ist eine Auflehnung gegen die Täuschung der Verbraucher, gegen menschenunwürdige Arbeitsbedingungen, Zerstörung der Natur und kulturellen Kahlschlag. Durch ihre Demystifizierung verlieren die großen, global agierenden Marken an Glanz und Macht - zum Wohle aller. Marlboro verkauft nicht Zigaretten, sondern Freiheit; Lewis verkauft nicht Klamotten, sondern einen unkonventionell-coolen Lebensstil; Nike verkauft Sportsgeist... Es existiert ein gewaltiger Unterschied zwischen dem Logo, dem Image einer Marke und dem Produkt selbst. Die großen Firmen nutzen dies aus. Sie nutzen die Suche der Menschen nach inneren Werten, um ihre Produkte zu verkaufen. Im Zeitalter des globalen Kapitalismus verkauft uns die Produktwerbung all das, was wir im täglichen Leben vermissen: Selbstverwirklichung, Freundschaft, Kommunikation, Freiheit, Sicherheit, Glücksgefühle und Spiritualität. In No Logo, Klein patiently demonstrates, step by step, how brands have become ubiquitous, not just in media and on the street but increasingly in the schools as well. The global companies claim to support diversity but their version of "corporate multiculturalism" is merely intended to create more buying options for consumers. When Klein talks about how easy it is for retailers like Wal-Mart and Blockbuster to "censor" the contents of videotapes and albums, she also considers the role corporate conglomeration plays in the process. How much would one expect Paramount Pictures, for example, to protest against Blockbuster's policies, given that they are both divisions of Viacom?

Informace o knize

Plný název NO LOGO 10THANN ED
Autor Naomi Klein
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 544
EAN 9780312429270
ISBN 0312429274
Libristo kód 05247338
Nakladatelství Macmillan
Váha 404
Rozměry 6 x 209 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Design of Everyday Things Donald Arthur Norman / Brožovaná
common.buy 390
TOP
Lost Ocean Johanna Basford / Brožovaná
common.buy 286
TOP
Guardian Angel Messages Tarot Radleigh Valentine / Karty
common.buy 625
TOP
Pleasure Activism Adrienne Maree Brown / Brožovaná
common.buy 403
TOP
No Logo Naomi Klein / Brožovaná
common.buy 306
Legends & Lattes Travis Baldree / Brožovaná
common.buy 410
Work James Suzman / Brožovaná
common.buy 358
Bach Manuscript Scott Mariani / Brožovaná
common.buy 249
No Logo Naomi Klein / Brožovaná
common.buy 306
Visitor DAMM ANTJE / Brožovaná
common.buy 223
BAD BLOOD John Carreyrou / Brožovaná
common.buy 463
Mass Communication Theory Baran / Brožovaná
common.buy 3 406
On Ethics and Interpreters Malgorzata Tryuk / Pevná
common.buy 1 951

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet