Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

O Impacto da Mídia Social na Intenç?o de Voto do Eleitor

Jazyk PortugalštinaPortugalština
Kniha Brožovaná
Kniha O Impacto da Mídia Social na Intenç?o de Voto do Eleitor Marcelo de Oliveira
Libristo kód: 20810350
Nakladatelství INDEPENDENTLY PUBLISHED, září 2018
Qual os efeitos das propagandas pol ticas apresentadas nas m dias sociais pelos candidatos e partido... Celý popis
? points 30 b
302
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží

Qual os efeitos das propagandas pol ticas apresentadas nas m dias sociais pelos candidatos e partidos pol ticos sobre a inten o de voto do eleitor? Foi desenvolvido um modelo que buscou verificar se a opini o do eleitor, confian a do eleitor, imagem do ca

Informace o knize

Plný název O Impacto da Mídia Social na Intenç?o de Voto do Eleitor
Jazyk Portugalština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 52
EAN 9781720231615
Libristo kód 20810350
Nakladatelství INDEPENDENTLY PUBLISHED
Váha 63
Rozměry 127 x 203 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet