Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Online Public Relations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Online Public Relations David Phillips
Libristo kód: 04138892
Nakladatelství Kogan Page Ltd, května 2009
The internet has totally revolutionized the practice of public relations. This revolution has not on... Celý popis
? points 76 b
760
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Girls' Last Tour, Vol. 2 Tsukumizu / Brožovaná
common.buy 306
TOP
Gaddafi's "The Green Book" Muammar Al-Gaddafi / Brožovaná
common.buy 251
TOP
Art of Spyro: Reignited Trilogy Micky Nielson / Pevná
common.buy 1 067
TOP
Winterwood / Brožovaná
common.buy 320
Vampire Chronicles Collection Anne Rice / Brožovaná
common.buy 715
The Art of Being Right: 38 Ways to Win an Argument Arthur Schopenhauer / Brožovaná
common.buy 276
My Friend Dahmer (Movie Tie-In Edition) Derf Backderf / Brožovaná
common.buy 393
Your First 100 Days Niamh O'Keeffe / Brožovaná
common.buy 410
Public Relations Strategy Sandra Oliver / Brožovaná
common.buy 1 227
Social Media and Public Relations Motion / Brožovaná
common.buy 1 701
Atlas of Prejudice Yanko Tsvetkov / Brožovaná
common.buy 732
Luxury Online Uche Okonkwo / Pevná
common.buy 2 126

The internet has totally revolutionized the practice of public relations. This revolution has not only affected the way PR professionals communicate but has changed the nature of communication itself. This thoroughly revised, second edition of "Online Public Relations" shows readers how to use this potent and energizing medium intelligently and effectively. David Phillips explores the growth of social media sites such as Facebook, MySpace, Bebo, Flickr etc, and of virtual environments, virtual communities, information sharing sites and blogs. PR practitioners must now explore and experiment with new technologies and new ways of thinking to get their message across - and an environment which has been made far more transparent, due to social media. Other topics covered include new models of information exchange, commercial implications of the internet, how social media impacts on PR strategy, developing online PR strategies, risks and opportunities and CSR. This second edition is a timely and authoritative overview of the new online PR. Any PR professional wanting to conduct business in the modern interconnected world will regard this book as a must.

Informace o knize

Plný název Online Public Relations
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 288
EAN 9780749449681
ISBN 0749449683
Libristo kód 04138892
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 450
Rozměry 235 x 156 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet