Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Open Innovation und Mass Customization

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Open Innovation und Mass Customization Ralf Wagner
Libristo kód: 01677780
Nakladatelství Grin Publishing, června 2012
Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Celý popis
? points 104 b
1 042
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Economic Facts and Fallacies Thomas Sowell / Brožovaná
common.buy 417
Energie pro všechny buňky Echter Christian Wilhelm / Pevná
common.buy 192
Pattern Cutting for Men's Costume Elizabeth Friendship / Brožovaná
common.buy 1 741
Political Economy of Human Happiness Benjamin Radcliff / Brožovaná
common.buy 912
Informatics in Control, Automation and Robotics Juan Andrade Cetto / Pevná
common.buy 5 094
La Injusticia Quino / Pevná
common.buy 241
What is Veiling? Sahar Amer / Brožovaná
common.buy 805
Analyse eines Briefnetzwerkes im 18. Jahrhundert Tobias Klein / Brožovaná
common.buy 1 545
Cahier d'exercices Anglais Helene Bauchart / Brožovaná
common.buy 412
Major Insurance Companies of the Arab World 1986 G. C. Bricault / Brožovaná
common.buy 1 681
You Are Brave Chelsey Chapeau / Pevná
common.buy 511

Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 2,0, Westfälische Wilhelms-Universität Münster (Institut für betriebswirtschaftliches Management im FB 12), Sprache: Deutsch, Anmerkungen: Gesamtnote inkl. Vortrag , Abstract: Ausgelöst durch die technische Entwicklung und neuen Anwendungsgebiete der modernen Informations- und Kommunikations- (IuK)-Technologien wandeln sich die industriellen Wertschöpfungsaktivitäten seit einigen Jahren in geradezu spektakulärem Ausmaß. Im Rahmen dieser Arbeit wird ein Überblick über Open Innovation und Mass Customization anhand der bestehenden Literatur gegeben und darauf aufbauend Gemeinsamkeiten und Unterschiede relevanter Kriterien zwischen diesen beiden Formen der interaktiven Wertschöpfung herausgearbeitet.

Informace o knize

Plný název Open Innovation und Mass Customization
Autor Ralf Wagner
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 20
EAN 9783656218517
ISBN 365621851X
Libristo kód 01677780
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 54
Rozměry 178 x 254 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet