Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis Sabyasachi Dasgupta
Libristo kód: 19389761
Nakladatelství IGI Global, října 2018
Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consum... Celý popis
? points 627 b
6 265
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Fuel GARETH STUBBS / Brožovaná
common.buy 1 046
Ole Ole Ole!-A Trip Across Latin America (BR) The Rolling Stones / Blu-ray
common.buy 646
Oliver Twist DICKENS / Brožovaná
common.buy 588

Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consumers to create an interactive customer experience. The book features coverage on a broad range of topics such product presentation, brand fandom, social media, lifestyle products, and buying behaviour.

Informace o knize

Plný název Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2018
Počet stran 325
EAN 9781522556909
ISBN 9781522556909
Libristo kód 19389761
Nakladatelství IGI Global
Váha 874
Rozměry 178 x 254 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet