Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Oxford Handbook of Business History

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Oxford Handbook of Business History Geoffrey Jones
Libristo kód: 04036351
Nakladatelství Oxford University Press, září 2009
This Handbook provides a state-of-the-art survey of research in business history. Business historian... Celý popis
? points 168 b
1 679
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


University of Oxford: A Brief History, The Laurence Brockliss / Brožovaná
common.buy 395
First Things First Stephen R. Covey / Brožovaná
common.buy 276
Death of Caesar Barry Strauss / Brožovaná
common.buy 408
Sharing Our Worlds Joy Hendry / Brožovaná
common.buy 1 146
Disarmed Ginger T Manley / Brožovaná
common.buy 321
Life of George Stephenson Samuel Smiles / Pevná
common.buy 1 370
Dogs Of War David Drake / Brožovaná
common.buy 558
Private Banking und Financial Planning Frank Schneider / Pevná
common.buy 1 677
Rules for the World Michael Barnett / Brožovaná
common.buy 962
Geoinformacionnoe obosnovanie pri modelirovanii kar'erov Almash Ordabekova / Brožovaná
common.buy 1 007
Footsteps of Our Forefathers James Goodeve Miall / Brožovaná
common.buy 927

This Handbook provides a state-of-the-art survey of research in business history. Business historians study the historical evolution of business systems, entrepreneurs and firms, as well as their interaction with their political, economic, and social environment. They address issues of central concern to researchers in management studies and business administration, as well as economics, sociology and political science, and to historians. They employ a range of qualitative and quantitative methodologies, but all share a belief in the importance of understanding change over time. The Oxford Handbook of Business History has brought together leading scholars to provide a comprehensive, critical, and interdisciplinary examination of business history, organized into four parts: Approaches and Debates; Forms of Business Organization; Functions of Enterprise; and Enterprise and Society. The Handbook shows that business history is a wide-ranging and dynamic area of study, generating compelling empirical data, which has sometimes confirmed and sometimes contested widely-held views in management and the social sciences. The Oxford Handbook of Business History is a key reference work for scholars and advanced students of Business History, and a fascinating resource for social scientists in general.

Informace o knize

Plný název Oxford Handbook of Business History
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 736
EAN 9780199573950
ISBN 0199573956
Libristo kód 04036351
Nakladatelství Oxford University Press
Váha 1214
Rozměry 171 x 245 x 41
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet