Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Perspectives on Cross-Cultural, Ethnographic, Brand Image, Storytelling, Unconscious Needs, and Hospitality Guest Research

Kniha Perspectives on Cross-Cultural, Ethnographic, Brand Image, Storytelling, Unconscious Needs, and Hospitality Guest Research Dr Mathew Tsamenyi
Libristo kód: 05106917
Nakladatelství Emerald Publishing Limited, prosince 2009
Volume 3 examines how research tools affect theory advances in culture and tourism research. Using v... Celý popis
? points 554 b
5 539
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Nuclear Physics for Babies Chris Ferrie / Leporelo
common.buy 223
Bath Tangle Georgette Heyer / Brožovaná
common.buy 276
Changing Tracks Frans Boerlage / Brožovaná
common.buy 568
Cat's Eyes to Reflectors Jennifer Colby / Brožovaná
common.buy 371
Ava Comes Home LESLEY CREWE / Brožovaná
common.buy 539
Church in the Later Middle Ages Norman Tanner / Pevná
common.buy 2 015
Urban Magic in Early Modern Spain María Tausiet / Pevná
common.buy 3 907
SPIRIT IN HEALTH Robert Fripp / Brožovaná
common.buy 461
Out of Time: The Vanderbilt Incident M. Sue Alexander / Brožovaná
common.buy 444
Rio Carlos Saldanha / DVD
common.buy 307

Volume 3 examines how research tools affect theory advances in culture and tourism research. Using visual narrative art to explicate unconscious thinking that shapes trip plans and visits, building tree diagrams of streams of antecedent conditions associating with extreme behavior (e.g., road rage, chronic casino gambling), and research methods that go beyond quantitative/qualitative taxonomies are examples of the unique themes covered in this volume. The papers focus on how to gain meaning from data to thus look at how streams of antecedent conditions result in tourism behavior.

Informace o knize

Plný název Perspectives on Cross-Cultural, Ethnographic, Brand Image, Storytelling, Unconscious Needs, and Hospitality Guest Research
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 324
EAN 9781849506038
ISBN 1849506035
Libristo kód 05106917
Nakladatelství Emerald Publishing Limited
Váha 602
Rozměry 160 x 237 x 29
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet