Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Persuasive Recommender Systems

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Persuasive Recommender Systems Kyung-Hyan Yoo
Libristo kód: 01428090
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., srpna 2012
Whether users are likely to accept the recommendations provided by a recommender system is of utmost... Celý popis
? points 154 b
1 542
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
A Discovery of Witches Deborah Harkness / Brožovaná
common.buy 220
TOP
Streetwear King Adz / Brožovaná
common.buy 804
Výprodej
Tales of Norse Mythology Helen A. Guerber / Pevná
common.buy 678
German Soldier vs Polish Soldier Steve Noon / Brožovaná
common.buy 400
Perfect English Townhouse Ros Byam Shaw / Pevná
common.buy 884
Project Hail Mary Andy Weir / Brožovaná
common.buy 705
Noise Daniel Kahneman / Brožovaná
common.buy 721
Nordic Moods Martensen-Larsen / Pevná
common.buy 1 076
Wipe-Clean Writing Skills 6-7 CAROLINE YOUNG / Brožovaná
common.buy 298
I Am Nobody's Nigger Dean Atta / Brožovaná
common.buy 338

Whether users are likely to accept the recommendations provided by a recommender system is of utmost importance to system designers and the marketers who implement them. By conceptualizing the advice seeking and giving relationship as a fundamentally social process, important avenues for understanding the persuasiveness of recommender systems open up. Specifically, research regarding influential factors in advice seeking relationships, which is abundant in the context of human-human relationships, can provide an important framework for identifying potential influence factors in recommender system context. This book reviews the existing literature on the factors in advice seeking relationships in the context of human-human, human-computer, and human-recommender system interactions. It concludes that many social cues that have been identified as influential in other contexts have yet to be implemented and tested with respect to recommender systems. Implications for recommender system research and design are discussed.

Informace o knize

Plný název Persuasive Recommender Systems
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 59
EAN 9781461447016
ISBN 1461447011
Libristo kód 01428090
Váha 124
Rozměry 155 x 235 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet