Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Playing to the World's Biggest Audience

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Playing to the World's Biggest Audience Michael Curtin
Libristo kód: 04617520
Nakladatelství University of California Press, srpna 2007
In this provocative analysis of screen industries in China, Hong Kong, Taiwan, and Singapore, Michae... Celý popis
? points 110 b
1 100
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Ausonius Decimus Magnus Ausonius / Pevná
common.buy 920
Failure of Illiberalism Fritz Stern / Pevná
common.buy 3 581
Sherman's March in Myth and Memory Edward Caudill / Pevná
common.buy 1 824
Adolescents, Work, and Family Jeylan T. Mortimer / Brožovaná
common.buy 2 675
Rigged Money L Munson / Pevná
common.buy 625
Lobbying Congress Bruce C. Wolpe / Brožovaná
common.buy 1 705
America Behind The Color Line Henry Louis Gates / Brožovaná
common.buy 800
A History of Shropshire G. C. Baugh / Pevná
common.buy 3 200
Studien UEber Vererbung Und Entstehung Geistiger Stoerungen Josef Lothar Entres / Brožovaná
common.buy 1 678

In this provocative analysis of screen industries in China, Hong Kong, Taiwan, and Singapore, Michael Curtin delineates the globalizing pressures and opportunities that since the 1980s have dramatically transformed the terrain of Chinese film and television, including the end of the cold war, the rise of the World Trade Organization, the escalation of democracy movements, and the emergence of an East Asian youth culture. Reaching beyond national frameworks, Curtin examines the prospect of a global Chinese audience that will include more viewers than in the United States and Europe combined.He draws on in-depth interviews with a diverse array of media executives plus a wealth of historical material to argue that this vast and increasingly wealthy market is likely to shake the very foundations of Hollywood's century-long hegemony. "Playing to the World's Biggest Audience" profiles the leading Chinese commercial studios and telecasters, and delves into the operations of Western conglomerates extending their reach into Asia. Advancing a dynamic and integrative theory of media capital, this innovative book explains the histories and strategies of screen enterprises that aim to become central players in the Global China market and offers an alternative perspective to recent debates about cultural globalization.

Informace o knize

Plný název Playing to the World's Biggest Audience
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 353
EAN 9780520251342
ISBN 0520251342
Libristo kód 04617520
Váha 502
Rozměry 152 x 231 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet