Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Political Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Political Marketing
Libristo kód: 04647764
Nakladatelství MANCHESTER UNIVERSITY PRESS, května 2005
Political marketing has become a global phenomenon as parties try to copy the market-oriented approa... Celý popis
? points 89 b
891
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Anglizismen in neuesten deutschen Zeitschriften. Tamara Zschieschang / Brožovaná
common.buy 819
Religion and Public Life in the Pacific Northwest Patricia O'Connell Killen / Brožovaná
common.buy 1 162
Introducing George The Poet George the Poet / Pevná
common.buy 380
Greater German Reich and the Jews Wolf Gruner / Pevná
common.buy 4 137

Political marketing has become a global phenomenon as parties try to copy the market-oriented approach employed by Tony Blair to win power for New Labour in 1997. Increasingly voters choose parties like consumers choose products, and this study looks at how some political parties, such as Sinn Fein, have been able to capitalise on this to gain support. It raises fresh perspectives on the more established political marketing practices in the UK and US, such as how to incorporate political leadership within the market-oriented framework and the democratic implications when faced with the actually business of governing. This book also highlights how the market-oriented party approach has spread around the world, including Europe and the new democracies of Brazil and Peru. The chapters, in demonstrating this convergence in practices, also question whether this strategy is appropriate for political systems based on proportional representation and coalition governments such as those in Austria, Germany, New Zealand, Canada, and devolved systems in Northern Ireland and Scotland. The collection also introduces the debate on whether such practices enhance or undermine democracy.

Informace o knize

Plný název Political Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2005
Počet stran 256
EAN 9780719068713
ISBN 0719068711
Libristo kód 04647764
Nakladatelství MANCHESTER UNIVERSITY PRESS
Váha 380
Rozměry 155 x 238 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet