Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Portfolio Management For New Products

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Portfolio Management For New Products Robert G Cooper
Libristo kód: 04124596
Nakladatelství INGRAM PUBLISHER SERVICES US, ledna 2002
In this fully updated edition of Portfolio Management for New Products, the authors present a rigoro... Celý popis
? points 154 b
1 535
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Book Lovers Emily Henry / Brožovaná
common.buy 254
TOP
The Kite Runner Khaled Hosseini / Brožovaná
common.buy 213
TOP
Short Stories in French for Beginners Olly Richards / Brožovaná
common.buy 316
TOP
Five Nights at Freddy's: Fazbear Frights Boxed Set Scott Cawthon / Brožovaná
common.buy 2 076
TOP
Berserk Official Guidebook Kentaro Miura / Brožovaná
common.buy 341
Building Microservices Sam Newman / Brožovaná
common.buy 1 519
Joel Meyerowitz Joel Meyerowitz / Brožovaná
common.buy 410
As Good as Dead Holly Jackson / Pevná
common.buy 409
Výprodej
Case Study Handbook, Revised Edition William Ellet / Brožovaná
common.buy 582
100 Iconic Postcards IMPERIAL WAR MUSEUM / Pevná
common.buy 739
Budgeting 101 Michele Cagan / Pevná
common.buy 426
Return to Virgin River Robyn Carr / Pevná
common.buy 762

In this fully updated edition of Portfolio Management for New Products, the authors present a rigorous and practical approach to managing a company's product portfolio as you would a financial portfolio-investing for maximum long-term growth. With its field-tested, step-by-step framework, the book provides corporations and managers with the strategies they need to assess and realign their current R&D operations; determine which products are most worthy of resource allocation; design and implement a portfolio management process; maximize the value of their portfolios; and recognize and solve challenges as they arise. This book will be an essential resource for any company whose profitability, and very existence, relies on the products it chooses to develop and the speed with which it brings them to the market.

Informace o knize

Plný název Portfolio Management For New Products
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2002
Počet stran 400
EAN 9780738205144
ISBN 0738205141
Libristo kód 04124596
Váha 682
Rozměry 161 x 234 x 33
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet