Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Postponement in Fashion Retailing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Postponement in Fashion Retailing Mohsin Nawaz
Libristo kód: 06833030
Nakladatelství VDM Verlag, května 2010
This book is all about postponement strategies in fashion retailing by using a case study of H&M (He... Celý popis
? points 151 b
1 506
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Witchcraft and Magic in Europe Bengt Ankarloo / Brožovaná
common.buy 963
Online-Lösungen zur Personalrekrutierung Inga V. Wolf / Brožovaná
common.buy 1 242
Sven Hedins Deutschlandbild Franzisca Priegnitz / Brožovaná
common.buy 1 489
Foucault Primer A. W. McHoul / Brožovaná
common.buy 1 460
Differentiated Instruction in Inclusive Classroom: PD Toolkit Jossey-Bass Publishers / Brožovaná
common.buy 5 640
Design in Nature Claus Mattheck / Brožovaná
common.buy 4 798
Chondrocranium of Cryptoprocta ferox Michael Kohncke / Brožovaná
common.buy 2 866

This book is all about postponement strategies in fashion retailing by using a case study of H&M (Hennes & Mauritz). I have link different postponement strategies with the fashion industry by using the real life examples from this industry.I have used business strategies i.e.customization and standardization in this book. I try to define how these business strategies can be used in fashion industry by using the concept of postponement. I write a clear theoretical frame of reference for better understanding of general reader. In this book, qualitative research is used throughout in the text. The reason of using qualitative research is qualitative research is used normally,when concepts are not explored.In this book, a detailed interview is added with Mr. Syed Naqeeb (Senior merchandiser H&M office) for the more reliable information from the industry. The analysis of the research shows a great and interesting detail about the fashion industry with the perspective of postponement strategy. This book is written for general as well as professional for the better understanding of fashion industry.

Informace o knize

Plný název Postponement in Fashion Retailing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 80
EAN 9783639255881
ISBN 3639255887
Libristo kód 06833030
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 140
Rozměry 155 x 228 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet