Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Power Branding

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Power Branding McKee Steve
Libristo kód: 02171512
Nakladatelství Palgrave Macmillan, února 2014
Every one of the largest, most successful corporations were, at some point, mere startups. McKee exp... Celý popis
? points 83 b
825
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Brožovaná
common.buy 337
Knitted Woodland Creatures Susie Johns / Brožovaná
common.buy 437
Wiley-Blackwell Companion to Political Sociology Edwin Amenta / Brožovaná
common.buy 1 552
Encyclopaedia of Mathematics Michiel Hazewinkel / Brožovaná
common.buy 9 029
11+ Maths Year 5-7 Workbook 4 Stephen C. Curran / Brožovaná
common.buy 266
Abenteuer in Wesseling Sarah Gaspers / Brožovaná
common.buy 418
Preludio de una luna inmortal Ricardo Galvan Barquin / Brožovaná
common.buy 303

Every one of the largest, most successful corporations were, at some point, mere startups. McKee explains what enables some companies to growbigger and better, while others stumble along year after year, running but never winning the race. The difference is that the biggest and best brands aren't slaves to conventional marketing wisdom. McKee shows by example how the same, sometimes counter-intuitive, strategies used by the biggest brands can also best serve small and mid-sized companies. Among the topics explored: How can a company grow big by thinking small? Why do the best companies sometimes avoid being better? Why do brands that create the most memorable advertising stay away from focus groups? What is the secret to an effective slogan? When can admitting a negative become a positive? A diverse selection of companies provides powerful lessons, ranging from traditional icons like Coca-Cola, McDonald's, and General Motors, to new media models like Google and Facebook. This book appeals not only to time- starved executives, but also to middle managers and owners of small businesses who have a wide variety of marketing problems to address and who need to change the way they think about how to generate healthy, consistent growth.

Informace o knize

Plný název Power Branding
Autor McKee Steve
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 256
EAN 9781137278845
ISBN 1137278846
Libristo kód 02171512
Nakladatelství Palgrave Macmillan
Váha 572
Rozměry 164 x 243 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet