Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Power of Two Carlos Cordón
Libristo kód: 01324674
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, července 2008
draft; The Power of Two presents the best way for your company to increase its competitive advantage... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Rožkovany, Červenica a Jakubova Voľa Peter Ščecina / Brožovaná
common.buy 291
Pollutant Diseases, Remediation and Recycling Eric Lichtfouse / Pevná
common.buy 5 094
Probation Fergus McNeill / Brožovaná
common.buy 1 681
Kurzwellentherapie Josef Kowarschik / Brožovaná
common.buy 1 830
Boundary-Scan Handbook Parker / Pevná
common.buy 5 985
Culture, Values and Ethics in Social Work Richard Hugman / Brožovaná
common.buy 1 701
Iqhinga elihlakaniphileko lenwabu (IsiNdebele) Monika Hollemann / Brožovaná
common.buy 167
Australia's Best Camping Kerryn Burgess / Brožovaná
common.buy 580
Worship and Theology in England, Volume IV Horton Davies / Pevná
common.buy 5 201
Anarchism and Other Essays Emma Goldman / Brožovaná
common.buy 829

draft; The Power of Two presents the best way for your company to increase its competitive advantage. By forming close collaborative relationships with a small set of customers and/or suppliers you can achieve a significant cost advantage over your competitors, you can increase your market share, achieve significant top line growth, and create competencies that cannot be copied. The ideas presented here are the result of several years of research, exploring these ideas with thousands of executives at IMD, and working as consultants to firms implementing the concepts. This book has many examples where powerful collaborative relations have been developed between a carefully chosen customer and supplier. In each case the customer and the supplier have recognized their mutual need to jointly overhaul the way they do business. It is not easy, but there is no doubt that it can be done. Not with all customers or suppliers, but with a carefully chosen few -- ones where the necessary trust can be established, mechanisms developed to resolve the inevitable differences in opinions/ perceptions, and win-win becomes a clearly shared objective.

Informace o knize

Plný název Power of Two
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2008
Počet stran 194
EAN 9780230218888
ISBN 0230218881
Libristo kód 01324674
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN
Váha 476
Rozměry 167 x 242 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet