Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Praxishandbuch Bibliotheks- und Informationsmarketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Praxishandbuch Bibliotheks- und Informationsmarketing Ursula Georgy
Libristo kód: 01446300
Nakladatelství De Gruyter, listopadu 2011
Die Zukunftsfähigkeit von Bibliotheken und Informationseinrichtungen hängt entscheidend davon ab, wi... Celý popis
? points 925 b
9 249
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Happy Birthday, Boris! Sam Lloyd / Pevná
common.buy 276
Gustav Klimt Ursula Storch / Pevná
common.buy 1 802
ENCENDER FUEGO EN LA TIERRA ROBERT BARRON / Brožovaná
common.buy 509

Die Zukunftsfähigkeit von Bibliotheken und Informationseinrichtungen hängt entscheidend davon ab, wie es ihnen gelingt, die gesellschaftlichen, politischen, ökonomischen und technologischen Entwicklungen zu antizipieren und sich dazu im Kontext der Kultur- und Bildungslandschaft mit einem innovativen Dienstleistungskonzept zu positionieren. Das Handbuch überträgt aktuelle Marketingstrategien und -methoden aus einer systematischen Perspektive auf Bibliotheken und Informationseinrichtungen, so dass sie praxisrelevant und theoretisch fundiert sind.

Informace o knize

Plný název Praxishandbuch Bibliotheks- und Informationsmarketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 660
EAN 9783110260427
ISBN 3110260425
Libristo kód 01446300
Nakladatelství De Gruyter
Váha 1254
Rozměry 170 x 48 x 42
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet