Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Principles of Advertising and IMC

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Principles of Advertising and IMC Tom Duncan
Libristo kód: 11305487
Nakladatelství MCGRAW HILL BOOK CO, prosince 2003
Principles of Advertising and IMC, 2/e by Tom Duncan explains the principles and practices of advert... Celý popis
? points 674 b
6 736
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Start Your Own Sole Proprietorship Kim Isaac Greenblatt / Brožovaná
common.buy 371

Principles of Advertising and IMC, 2/e by Tom Duncan explains the principles and practices of advertising and the other marketing communication functions within an integrated context complete with an integrated planning process. Duncan's text presents the

Informace o knize

Plný název Principles of Advertising and IMC
Autor Tom Duncan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2004
Počet stran 774
EAN 9780072537741
ISBN 0072537744
Libristo kód 11305487
Nakladatelství MCGRAW HILL BOOK CO
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet