Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Procedural Content Generation in Games

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Procedural Content Generation in Games Noor Shaker
Libristo kód: 12821424
Nakladatelství Springer International Publishing AG, října 2016
This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, sp... Celý popis
? points 213 b
2 126
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Spiderman Into the Spider-Verse Ramin Zahed / Pevná
common.buy 928
TOP
One Piece: Ace's Story, Vol. 1 Eiichiro Oda / Brožovaná
common.buy 223
TOP
A New Kind of Science Stephen Wolfram / Brožovaná
common.buy 464
TOP
Vogue Knitting: The Ultimate Quick Reference Vogue Knitting Magazine / Brožovaná
common.buy 543
TOP
The Unicorn Project Gene Kim / Pevná
common.buy 623
TOP
Life is Strange Matt Forbeck / Pevná
common.buy 804
TOP
Business English Writing Marc Roche / Brožovaná
common.buy 476
TOP
Beginning C++ Through Game Programming Michael Dawson / Brožovaná
common.buy 1 767
TOP
Dear Enemy / Brožovaná
common.buy 311
TOP
Theater of the World: The Maps That Made History Thomas Reinertsen Berg / Pevná
common.buy 800
Připravujeme
Knights of Bretonnia ANTHONY REYNOLDS / Brožovaná
common.buy 390
Incurable Case of Love, Vol. 2 Maki Enjoji / Brožovaná
common.buy 205

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content. Each chapter explains an algorithm type or domain, including fractal methods, grammar-based methods, search-based and evolutionary methods, constraint-based methods, and narrative, terrain, and dungeon generation.??The authors are active academic researchers and game developers, and the book is appropriate for undergraduate and graduate students of courses on games and creativity; game developers who want to learn new methods for content generation; and researchers in related areas of artificial intelligence and computational intelligence.?

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet