Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Proceedings of the 1979 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Proceedings of the 1979 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference Howard S. Gitlow
Libristo kód: 15194609
Nakladatelství Springer International Publishing AG, října 2016
This volume includes the full proceedings from the 1979 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Co... Celý popis
? points 331 b
3 313
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Essential Jung Anthony Storr / Brožovaná
common.buy 464
Made For Goodness Desmond Tutu / Brožovaná
common.buy 433
Las decisiones complejas Esmelin Antonio Graterol Guzmán / Brožovaná
common.buy 1 255
Připravujeme
Der "germanische" Code civil Verena Peters / Brožovaná
common.buy 2 770
Humpty Dumpty Norman Robbins / Brožovaná
common.buy 501
Natural History of Atheism John Stuart Blackie / Brožovaná
common.buy 831
Studies in Medievalism XXVI Karl Fugelso / Pevná
common.buy 3 576
New Trends in Robot Control Jawhar Ghommam / Pevná
common.buy 5 391
Leo Spitzers Briefe an Hugo Schuchardt Leo Spitzer / Pevná
common.buy 7 776
Forests in International Law Anja Eikermann / Brožovaná
common.buy 1 681
The Koren Talmud Bavli: Masekhet Menahot 2 Adin Even-Israel Steinsaltz / Pevná
common.buy 945

This volume includes the full proceedings from the 1979 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Miami, Florida. It provides a variety of quality research in the fields of marketing theory and practice in areas such as consumer behaviour, marketing management, marketing education and international marketing, among others. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet