Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing Priya Jindal
Libristo kód: 42315667
Nakladatelství IGI GLOBAL, prosince 2022
? points 789 b
7 894
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Meditations Marcus Aurelius / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Meditations Marcus Aurelius / Brožovaná
common.buy 234
Flavours and Fragrances Ralf G. Berger / Brožovaná
common.buy 5 985
Scent: A Natural History of Fragrance Tegan Ashton Cohan / Digital
common.buy 1 234

Informace o knize

Plný název Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2022
Počet stran 324
EAN 9781668458976
ISBN 1668458977
Libristo kód 42315667
Nakladatelství IGI GLOBAL
Váha 1080
Rozměry 221 x 286 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet