Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Promotional Packaging and Design

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Promotional Packaging and Design Christian Campos
Libristo kód: 05049961
Nakladatelství Promopress, listopadu 2010
How can a promotional package effectively capture the attention of the media and successfully commun... Celý popis
? points 93 b
931
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Big Penis Book Dian Hanson / Pevná
common.buy 1 345
TOP
Laws of Human Nature Robert Greene / Pevná
common.buy 762
Unicorn Iris Murdoch / Brožovaná
common.buy 276
Material Innovation Andrew H. Dent / Brožovaná
common.buy 516
Packaging Design Chris van Uffelen / Pevná
common.buy 915
Mind Susanne K. Langer / Brožovaná
common.buy 1 207
Gospel Hoax Stephen C. Carlson / Brožovaná
common.buy 1 009
Economic and social survey of Asia and the Pacific 2013 United Nations: Economic and Social Commission for Asia and the Pacific / Brožovaná
common.buy 2 250
Scenographics Wang Shaoqiang / Pevná
common.buy 1 343
Portraits Jorge Arévalo / Brožovaná
common.buy 836
Emancipation of Europe's Muslims Jonathan Laurence / Pevná
common.buy 3 270
The Trouble With Valentine's Day Rachel Gibson / Brožovaná
common.buy 210
Valley in La Rioja Barry Cunliffe / Pevná
common.buy 3 747

How can a promotional package effectively capture the attention of the media and successfully communicate or engage with a select target audience? What does a press or marketing kit need to make it stand out from the rest and what are the key ingredients and elements required to create an attractive and functional design? Today the creative presentation and look of a product or brand can instantly upgrade its image and profile and make all the difference to a PR, marketing or advertising campaign. "Promotional Packaging and Design" focuses on all aspects of designing such material from cutting edge folding techniques, ideas, and design features, using real-life illustrated examples from the top creative agencies and studios. Complete with packaging inspirations and ideas for a wide variety of projects from wines, cosmetics and food to fashion, music and media events, this book showcases a rich selection of the most innovative concepts in promotional material. Encompassing some of the best graphic design proposals for press and direct marketing, "Promotional Packaging and Design" even includes a CD with packaging templates, offering timesaving creative solutions for designer and the tools to create a project from start to finish.

Informace o knize

Plný název Promotional Packaging and Design
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 336
EAN 9788493650810
Libristo kód 05049961
Nakladatelství Promopress
Váha 1057
Rozměry 170 x 225 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet