Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Psychologie im Handel

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Psychologie im Handel Hans-Otto Schenk
Libristo kód: 02921281
Nakladatelství Walter de Gruyter, října 2007
Die Psychologie im Handel interessiert sich nicht für das Nebeneinander, sondern für das Miteinander... Celý popis
? points 113 b
1 126
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží

Die Psychologie im Handel interessiert sich nicht für das Nebeneinander, sondern für das Miteinander von Psychologie und Handel, und zwar aus betriebswirtschaftlicher, genauer: handelsbetrieblicher Sicht. Wie kann Psychologie für den Handel nutzbar gemacht werden? Wie können mit Hilfe der Psychologie die Entscheidungsgrundlagen für das Handelsmarketing verbessert werden? Welche Methoden, Instrumente und Erkenntnisse der Psychologie im Einzelnen kann das Handelsmanagement für seine Entscheidungen heranziehen? Wie kann es das Erleben und Verhalten seiner Marktpartner in seine strategischen und taktischen Entscheidungen einbeziehen? Das sind die Fragen, denen das vorliegende Lehrbuch (oder besser: Lernbuch) systematisch nachgeht.

Informace o knize

Plný název Psychologie im Handel
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 339
EAN 9783486583793
ISBN 3486583794
Libristo kód 02921281
Nakladatelství Walter de Gruyter
Váha 544
Rozměry 170 x 244 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet