Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Public Information Campaigns and Opinion Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Public Information Campaigns and Opinion Research Hans-Dieter Klingemann
Libristo kód: 04686189
Nakladatelství SAGE Publications Inc, listopadu 2001
This handbook draws on multidisciplinary insights and the experiences of academics and campaign prac... Celý popis
? points 704 b
7 044
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Robert Schumann John Worthen / Brožovaná
common.buy 730
Applied Atmospheric Dynamics +CD Amanda H. Lynch / Pevná
common.buy 6 341
Century of Theatre Sheridan Morley / Pevná
common.buy 1 055
France during World War II Thomas R. Christofferson / Pevná
common.buy 2 810
Places of Worship in the Middle Ages Kay Eastwood / Brožovaná
common.buy 312
Monte Carlo Simulation for Econometricians J. F. Kiviet / Brožovaná
common.buy 2 783
Připravujeme
Liberty and Learning Robert Enlow / Brožovaná
common.buy 282

This handbook draws on multidisciplinary insights and the experiences of academics and campaign practitioners to provide a comprehensive guide and introduction to planning, implementing and measuring public information and communication campaigns. It outlines the basic theoretical approaches and provides practical examples from a variety of both national and international information and communication campaigns within and across Europe. Public opinion information and campaign strategies in a recent American state election campaign are used to contrast the different perspectives and experiences in the United States. The handbook concludes by demonstrating how to measure effects, causality and public opinion change to determine what the campaign accomplished. A helpful summary and checklist for the student and practitioner using survey research is provided at the end.

Informace o knize

Plný název Public Information Campaigns and Opinion Research
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2001
Počet stran 194
EAN 9780761964315
ISBN 0761964312
Libristo kód 04686189
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 500
Rozměry 156 x 234 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet