Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Pevná
Kniha Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem Luboš Bárta
Libristo kód: 00162946
Nakladatelství RADIX, ledna 2014
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations... Celý popis
? points 34 b
335
Skladem u dodavatele Odesíláme do 2 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Sensei ze Šambaly 2 Anastasia Novych / Brožovaná
common.buy 112
Omalovánky 2+ / Brožovaná
common.buy 123
Prdlé pohádky collegium / List
common.buy 335
Příručka pro syna Dhuoda / Pevná
common.buy 208
Vladař Nicolló Machiavelli / Pevná
common.buy 239
Raduga 3 Stanislav / Brožovaná
common.buy 108

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Informace o knize

Plný název Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 464
EAN 9788087573075
ISBN 978-80-87573-07-5
Libristo kód 00162946
Nakladatelství RADIX
Váha 1044
Rozměry 173 x 240 x 35
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Sensei ze Šambaly 2 Anastasia Novych / Brožovaná
common.buy 112
Omalovánky 2+ / Brožovaná
common.buy 123
Prdlé pohádky collegium / List
common.buy 335
Příručka pro syna Dhuoda / Pevná
common.buy 208
Vladař Nicolló Machiavelli / Pevná
common.buy 239
Raduga 3 Stanislav / Brožovaná
common.buy 108

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet