Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Public Relations Und Legitimit t

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Public Relations Und Legitimit t Swaran Sandhu
Libristo kód: 01554868
Nakladatelství Vs Verlag Fur Sozialwissenschaften, dubna 2012
Organisationen aller Art stehen durch die öffentliche Beobachtung z. B. durch Medien, Politik oder g... Celý popis
? points 198 b
1 977
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Milchmittel in der Homöopathie Farokh J. Master / Pevná
common.buy 690
Hľadanie slov Ján Košta / Pevná
common.buy 177
FROM COURT JEWS TO ROTHSCHILDS V B MANN R I COH / Pevná
common.buy 1 746
Fit in Diktaten - Ausgabe 2006 Sabine Koch / List
common.buy 322
Aquakulturrecht in Schottland. Henrik Flatter / Brožovaná
common.buy 2 111
Postal and Delivery Services Michael A. Crew / Brožovaná
common.buy 3 313
arme Kleine Marie Von Ebner-Eschenbach / Brožovaná
common.buy 565
Plays by A. W. Pinero George Rowell / Brožovaná
common.buy 987
Memories in Wireless Systems Rino Micheloni / Pevná
common.buy 5 094

Organisationen aller Art stehen durch die öffentliche Beobachtung z. B. durch Medien, Politik oder gesellschaftliche Gruppen immer stärker unter einem Zwang, ihre Aktivitäten zu rechtfertigen. Sie reagieren darauf häufig mit Public Relations (PR), die dadurch stark an Bedeutung gewinnt. Doch wie lässt sich dieser Zugewinn an Geltung erklären? Aus einer institutionellen Perspektive rückt ein Kernbegriff der PR ins Zentrum: organisationale Legitimität. Der organisationale Neo-Institutionalismus stellt der PR-Forschung an dieser Stelle neue Modelle zur Verfügung. Sie können erklären, wie Organisationen ihre Legitimität mit kommunikativen Mitteln aufbauen, erhalten oder verteidigen. PR ist aus der institutionellen Perspektive weniger das Ergebnis eines funktionalen Kommunikationsmanagements als vielmehr die Folge gesellschaftlicher Erwartungsstrukturen.

Informace o knize

Plný název Public Relations Und Legitimit t
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 331
EAN 9783531193038
ISBN 3531193031
Libristo kód 01554868
Váha 558
Rozměry 170 x 244 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet