Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Quality, Satisfaction and Repurchase Intention

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Quality, Satisfaction and Repurchase Intention Temesgen Gebregziabher
Libristo kód: 06944917
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2011
Leather shoe industry, in Ethiopia, is both large and competitive. Therefore, designing and implemen... Celý popis
? points 124 b
1 242
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Dive Into Python 3 Mark Pilgrim / Brožovaná
common.buy 1 334
Dependence Modeling with Copulas Harry Joe / Pevná
common.buy 3 664
Roots of Conservatism in Mexico Benjamin T. Smith / Brožovaná
common.buy 1 326
Charles Dickens: Christoph Schüly / Brožovaná
common.buy 2 246
Problems in Lumber Distribution Nation Lumber Manufacturers Association / Brožovaná
common.buy 629
Introducing American Religion Charles H. Lippy / Pevná
common.buy 5 181
Timely And The Timeless Lord Immanuel Jakobovits / Pevná
common.buy 1 101
Sojourning Sisters Jean Barman / Brožovaná
common.buy 1 292
Flexural-Torsional Buckling of Structures N. S. Trahair / Pevná
common.buy 7 284
JOBIM DEFINITIVE COLLECTION PVG BK Antonio Carlos Jobim / Brožovaná
common.buy 612

Leather shoe industry, in Ethiopia, is both large and competitive. Therefore, designing and implementing effective strategies targeting to market acceptance/purchase of local leather shoes is crucial to firm s success and survival. Moreover, while offering better quality, organizations in the industry may draw profitability through fetching new customers and retaining the existing ones. However, there seems little research being done on consumer behavior in Ethiopian leather shoes industry. Therefore, the study is an attempt to see the relationship of quality perceptions, satisfaction, and repurchase intentions of the consumers of leather shoes. The results of the study may help leather shoes manufacturers (marketers, decision makers) in understanding product quality perceptions of their consumers, provides guides to in framing their marketing strategies and marketing mixes. It may also serve as a benchmark for consumer behavior researchers interested in exploring the areas of perceived product quality, consumer satisfaction, and repurchase intention.

Informace o knize

Plný název Quality, Satisfaction and Repurchase Intention
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 84
EAN 9783846517925
Libristo kód 06944917
Váha 128
Rozměry 150 x 220 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet