Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

User Experience Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha User Experience Research Marty Gage
Libristo kód: 37584846
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, června 2022
The Fuzzy Front End Gets Demystified in This Next-Generation User Research GuideThe first phase of t... Celý popis
? points 80 b
800
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Thinking With Type 2nd Ed Ellen Lupton / Brožovaná
common.buy 517
TOP
User Experience Team of One Leah Buley / Brožovaná
common.buy 1 496
TOP
Think Like a UX Researcher Travis / Brožovaná
common.buy 1 717
Customer Experience Manual, The Alan Pennington / Brožovaná
common.buy 490
Practical UI Patterns for Design Systems Diana MacDonald / Brožovaná
common.buy 908
UX writing - Le guide de la microcopie Kinneret Yifrah / Brožovaná
common.buy 1 229
UX Writing & Microcopy / Brožovaná
common.buy 748
Nové
Pocket Universal Principles of UX Irene Pereyra / Brožovaná
common.buy 433
UX Writing Diandoki / Brožovaná
common.buy 1 111
Think Like a UX Researcher Travis / Pevná
common.buy 5 172

The Fuzzy Front End Gets Demystified in This Next-Generation User Research GuideThe first phase of the design thinking process is arguably the most crucial, as this is when human insights are leveraged to define value for customers. Yet this so-called "empathize" phase is often deemed optional or is executed poorly. This degrades the entire innovation process that follows by permitting preexisting biases and guesswork that make value creation a precarious bet.In User Experience Research: Discover What Customers Really Want, a human factors psychologist and an industrial designer have devised a foolproof first phase that addresses the shortcomings of the design thinking process. Based on their forty years of generative research experience in multiple industries, this is the definitive guide to user experience research. This repeatable approach is grounded in six key principles that connects users' desired emotional states to an actionable articulation of an experience. It also provides guidance on creating ideal experience frameworks that communicate clearly with all stakeholders, from business leaders to design practitioners.User Experience Research: Discover What Customers Really Want is an indispensable, fully illustrated, step-by-step manual for anyone seeking a more predictable pathway to the design of new or improved experiences that users truly desire and would find valuable.

Informace o knize

Plný název User Experience Research
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2022
Počet stran 272
EAN 9781119884217
ISBN 1119884217
Libristo kód 37584846
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 566
Rozměry 252 x 179 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet