Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Retail Analytics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Retail Analytics Anna-Lena Sachs
Libristo kód: 09034259
Nakladatelství Springer International Publishing AG, prosince 2014
This book addresses the challenging task of demand forecasting and inventory management in retailing... Celý popis
? points 277 b
2 767
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Yiddish S. A. Birnbaum / Brožovaná
common.buy 1 264
Otherwise Engaged Amanda Quick / Brožovaná
common.buy 225
Witch Anton Pavlovich Chekhov / Brožovaná
common.buy 416
Badly Drawn Beth: The Show Must Go On! Knife & Packer / Brožovaná
common.buy 209
Advanced Structural Materials-2013: Volume 1611 Hector A. Calderon / Pevná
common.buy 1 878
Milchstrasse 2015 Klaus Hermann Lacks / Pevná
common.buy 909
Miracles of the Kasuga Deity Royall Tyler / Brožovaná
common.buy 990
Real Estate Developer's Handbook Atlantic Publishing Group / Brožovaná
common.buy 650
Desulfurization of Hot Coal Gas Aysel T. Atimtay / Pevná
common.buy 6 034
Black, Red and Deadly Arthur T Burton / Brožovaná
common.buy 526
Wicca Cookbook, Second Edition Tara Seefeldt / Brožovaná
common.buy 502

This book addresses the challenging task of demand forecasting and inventory management in retailing. It analyzes how information from point-of-sale scanner systems can be used to improve inventory decisions, and develops a data-driven approach that integrates demand forecasting and inventory management for perishable products, while taking unobservable lost sales and substitution into account in out-of-stock situations. Using linear programming, a new inventory function that reflects the causal relationship between demand and external factors such as price and weather is proposed. The book subsequently demonstrates the benefits of this new approach in numerical studies that utilize real data collected at a large European retail chain. Furthermore, the book derives an optimal inventory policy for a multi-product setting in which the decision-maker faces an aggregated service level target, and analyzes whether the decision-maker is subject to behavioral biases based on real data for bakery products.§

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet