Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Retailising Space

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Retailising Space Mattias Karrholm
Libristo kód: 01342338
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, března 2012
Over the past few years there has been a proliferation of new kinds of retail space. Retail space ha... Celý popis
? points 531 b
5 311
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Great Gatsby F Scott Fitzgerald / Brožovaná
common.buy 201
Latin Dictionary and Grammar Collins Dictionaries / Brožovaná
common.buy 383
Why We Build Rowan Moore / Brožovaná
common.buy 334
Vestibular System Stephen M. Highstein / Pevná
common.buy 4 673
Fukushima David Elliott / Pevná
common.buy 2 495
Dominoes: One: The Wrong Trousers Pack Aardman / Brožovaná
common.buy 529
Dead Man's Folly Agatha Christie / Audio CD
common.buy 511
Sixty-four Leaves Journal / Brožovaná
common.buy 473
Eden Tim Smit / Brožovaná
common.buy 437
Portability of Numerical Software W. Cowell / Brožovaná
common.buy 1 678
Non-Archimedean Utility Theory Heinz J. Skala / Brožovaná
common.buy 1 542
Připravujeme
Mini & Me Michael Cooper / Brožovaná
common.buy 452
Tiger in Winter: Six Contemporary Irish Plays Christian O´Reilly / Brožovaná
common.buy 977
Medical Tourism in Developing Countries M. Bookman / Brožovaná
common.buy 1 681
Wolf Camp Andrea Zuill / Pevná
common.buy 450

Over the past few years there has been a proliferation of new kinds of retail space. Retail space has cropped up just about everywhere in the urban landscape: in libraries, workplaces, churches and museums. In short, retail is becoming a more and more manifest part of the public domain. The traditional spaces of retail, such as city centres and outlying shopping malls, are either increasing in size or disappearing, producing new urban types and whole environments totally dedicated to retail. The creation of these new retail spaces has brought about a re- and de-territorialisation of urban public space, and has also led to transformations in urban design and type of materials used, and even in the logic and ways through which these design amenities meet the needs of retailers and/or consumers. This book describes how the retailisation of public domains affects our everyday life and our use of the built environment. Taking an architectural and territorial perspective on this issue, it looks specifically at how retail and consumption spaces have changed and territorialised urban life in different ways. It then develops a methodology and a set of concepts to describe and understand the role of architecture in these territorial transformations.

Informace o knize

Plný název Retailising Space
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 176
EAN 9781409430988
ISBN 1409430987
Libristo kód 01342338
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 532
Rozměry 180 x 246 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet