Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Richard Florida's Concept of the Creative Class

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Richard Florida's Concept of the Creative Class Renard Teipelke
Libristo kód: 01629729
Nakladatelství Grin Verlag, února 2010
A long and unsettled history, an international reputation for its cultural scenes, a debt of more th... Celý popis
? points 41 b
414
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Who's Your City? Richard Florida / Brožovaná
common.buy 765
Banksy Robin Banksy / Brožovaná
common.buy 1 211
The Great Reset Richard Florida / Brožovaná
common.buy 364
Warstwy czyli obrazy miasta Grzegorz Kosson / Pevná
common.buy 263
Streetart in Germany Timo Schaal / Brožovaná
common.buy 237
City Rules Emily Talen / Brožovaná
common.buy 1 082
Miasto Uniwersytet Literaturoznawstwo. Adela Kobelska / Brožovaná
common.buy 209
Creative Networks and the City Bas van Heur / Brožovaná
common.buy 784

A long and unsettled history, an international reputation for its cultural scenes, a debt of more than 61 billion euros, 3.4 million inhabitants and 400,000 trees this is Berlin, the capital, biggest city, and political center of Germany. It is famous for its museums and theaters, its art galleries and restaurants, its diverse districts, nightclubs, and universities (Becker 48). These seem to be the perfect conditions for Richard Florida s Creative Class, a group of young professionals who are searching for a job and a life. In the following essay, I will show how this concept of the Creative Class helps to analyze Berlin s strengths and weaknesses to attract creative people. Furthermore, I will also point out where this concept lacks practical applicability. After introducing Florida s concept, several aspects will be discussed: the history and culture of Berlin, its environment and skyline, the life in the twelve districts, the role of educational institutions, the metropolitan region of Berlin/Brandenburg, state politics, and alternative scenes in the city.

Informace o knize

Plný název Richard Florida's Concept of the Creative Class
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 28
EAN 9783640540570
ISBN 3640540573
Libristo kód 01629729
Nakladatelství Grin Verlag
Váha 45
Rozměry 140 x 216 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Bakemonogatari, Part 3 Nisioisin / Brožovaná
common.buy 316
Cities and the Creative Class Richard Florida / Brožovaná
common.buy 1 765

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet