Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Richard Wagner

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Richard Wagner Nicholas Vazsonyi
Libristo kód: 02051408
Nakladatelství Cambridge University Press, května 2012
This book was first published 2010. All modern artists have had to market themselves in some way. Ri... Celý popis
? points 149 b
1 488
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Michael Schumacher Pino Allievi / Pevná
common.buy 1 222
Richard Wagner Egon Voss / Brožovaná
common.buy 252
Wagner's Parsifal Richard H. Bell / Brožovaná
common.buy 1 058
Drama and the World of Richard Wagner Dieter Borchmeyer / Pevná
common.buy 2 255
Art and Politics Richard Wagner / Brožovaná
common.buy 848
Faust Johann Wolfgang von Goethe / Brožovaná
common.buy 486
Wagner / Brožovaná
common.buy 1 362
Richard Wagner Martin Geck / Brožovaná
common.buy 354
Richard Wagner / Pevná
common.buy 2 155
Richard Wagner Jules François Félix Husson / Brožovaná
common.buy 316
Richard Wagner Isabelle Esling / Brožovaná
common.buy 635
Richard Wagner Mendès Brožovaná
common.buy 437

This book was first published 2010. All modern artists have had to market themselves in some way. Richard Wagner may just have done it better than anyone else. In a self-promotional effort that began around 1840 in Paris, and lasted for the remainder of his career, Wagner claimed convincingly that he was the most German composer ever and the true successor of Beethoven. More significantly, he was an opera composer who declared that he was not composing operas. Instead, during the 1850s, he mapped out a new direction, conceiving of works that would break with tradition and be literally 'brand new'. This is the first study to examine the innovative ways in which Wagner made himself a celebrity, promoting himself using every means available: autobiography, journal articles, short stories, newspaper announcements, letters, even his operas themselves. Vazsonyi reveals how Wagner created a niche for his works in the crowded opera market that continues to be unique.

Informace o knize

Plný název Richard Wagner
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 236
EAN 9781107404397
ISBN 1107404398
Libristo kód 02051408
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 440
Rozměry 190 x 247 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet