Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Schleichwerbung als Medienrechtsproblem.

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Schleichwerbung als Medienrechtsproblem.
Libristo kód: 33348466
Nakladatelství Duncker & Humblot GmbH, října 2020
Die Arbeit untersucht den Rechtsbegriff der Schleichwerbung im nationalen Medienrecht. Für die Besti... Celý popis
? points 237 b
2 371
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží

Die Arbeit untersucht den Rechtsbegriff der Schleichwerbung im nationalen Medienrecht. Für die Bestimmung der verbotenen Werbeform im Fernsehen und Internet stellt der Rundfunkstaatsvertrag die entscheidende Rechtsgrundlage dar. Insbesondere spielt die Schleichwerbung im Zusammenhang mit dem Influencer-Marketing in sozialen Medien eine große Rolle. Die Arbeit klärt, was Werbende in sozialen Netzwerken beachten müssen. Ferner werden die Aktualität und Angemessenheit der heutigen Regeln analysiert.

Informace o knize

Plný název Schleichwerbung als Medienrechtsproblem.
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2020
Počet stran 248
EAN 9783428180813
ISBN 342818081X
Libristo kód 33348466
Nakladatelství Duncker & Humblot GmbH
Váha 377
Rozměry 154 x 233 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet