Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Self and Identity in Adolescent Foreign Language Learning

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Self and Identity in Adolescent Foreign Language Learning Florentina Taylor
Libristo kód: 02597794
Nakladatelství Marston Book DMARSTO Orphans, července 2013
This book explores the role of identity in adolescent foreign language learning to provide evidence... Celý popis
? points 445 b
4 451
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Delusions of Gender Cordelia Fine / Brožovaná
common.buy 363
Amazing Results Of Positive Thinking Norman Vincent Peale / Brožovaná
common.buy 403
History of Suicide Georges Minois / Brožovaná
common.buy 998
Zlá minuta Emil Vachek / Audio CD
common.buy 187
Das unterschätzte Epstein-Barr-Virus Sigi Nesterenko / Brožovaná
common.buy 595
Children Act Ian McEwan / Audio CD
common.buy 485
Essays on the Doctrinal Study of Law Aulis Aarnio / Brožovaná
common.buy 3 017
State in Denial B.G. Verghese / Pevná
common.buy 918
Generators and Relations for Discrete Groups, 1 Harold Scott Macdonald Coxeter / Brožovaná
common.buy 2 720
Corporate Social Responsibility Joachim Schwalbach / Brožovaná
common.buy 1 371
Prometheus ontboeid Een lyrisch drama in vier bedrijven Percy Bysshe Shelley / Brožovaná
common.buy 673
Tale of Two Hotels Cooke / Pevná
common.buy 879

This book explores the role of identity in adolescent foreign language learning to provide evidence that an identity-focused approach can make a difference to achievement in education. It uses both in-depth exploratory interviews with language learners and a cross-sectional survey to provide a unique glimpse into the identity dynamics that learners need to manage in their interaction with contradictory relational contexts (e.g. teacher vs. classmates; parents vs. friends), and that appear to impair their perceived competence and declared achievement in language learning. Furthermore, this work presents a new model of identity which incorporates several educational psychology theories (e.g. self-discrepancy, self-presentation, impression management), developmental theories of adolescence and principles of foreign language teaching and learning. This book gives rise to potentially policy-changing insights and will be of importance to those interested in the relationship between self, identity and language teaching and learning.

Informace o knize

Plný název Self and Identity in Adolescent Foreign Language Learning
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 208
EAN 9781847699992
ISBN 1847699995
Libristo kód 02597794
Váha 386
Rozměry 148 x 210 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet