Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Selling Youth

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Selling Youth Stephen Gennaro
Libristo kód: 06830878
Nakladatelství VDM Verlag, května 2010
The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising indust... Celý popis
? points 241 b
2 405
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Bit Lost Chris Haughton / Brožovaná
common.buy 223
Fault In Our Stars John Green / Pevná
common.buy 404
Cruel Delight James Steintrager / Brožovaná
common.buy 698
Harry's Cosmeticology: Volume 3 Meyer R. Rosen / Pevná
common.buy 13 205
Připravujeme
Spanish Prisoner Yannis Tzioumakis / Pevná
common.buy 2 987
Night of Thunder Stephen Hunter / Brožovaná
common.buy 241
Healing with the Herbs of Life Lesley Tierra / Brožovaná
common.buy 581
US Credit and Payments, 1800-1935, Part I Vol 2 Ronnie J. Phillips / Pevná
common.buy 4 608
Sunbelt Rising Michelle Nickerson / Brožovaná
common.buy 1 096
Merely Being There Is Not Enough Heike Mlakar / Brožovaná
common.buy 672

The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising industry trains all people, young and old, to be consumers of youth in a marketplace that privileges adolescence over adulthood; with ultimate goal of achieving access to an adult wallet that is controlled by a consumer with child-like sensibilities. The discourse of perpetual adolescence has always been present in advertising but came to prominence after WWII when drastic changes in population and the emergence of a new middle class were influential factors in shifting ideologies surrounding what it meant to be a child, a teenager, and an adult. One of the largest advertising agencies of the twentieth century J. Walter Thompson, and their practices in consumer research with Behaviorist John B. Watson, the Consumer Panel, and the Personality Profile Project, suggest that in the Post War period advertisers aimed to further expand the youth market into the more profitable age category of 25-44 year olds by selling youthfulness to adults. The result was the creation of a youth market based not on age but on feelings and lifestyle.

Informace o knize

Plný název Selling Youth
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 268
EAN 9783639231366
ISBN 3639231368
Libristo kód 06830878
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 395
Rozměry 152 x 229 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet