Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Sensory Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Sensory Marketing B. Hulten
Libristo kód: 02966521
Nakladatelství Springer Palgrave Macmillan, listopadu 2008
The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in te... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Cambridge Companion to David Hare Richard Boon / Pevná
common.buy 1 605
Theoretical Dimensions of Henry James John Carlos Rowe / Brožovaná
common.buy 973
Subhash Chandra Bose Maple Press / Brožovaná
common.buy 400
The Soft Rot Bacterium Erwinia Chrysanthemi Bhupendra Singh Kharayat / Brožovaná
common.buy 1 924
Itinerant Spectator/Itinerant Spectacle P a Skantze / Brožovaná
common.buy 594

The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in terms of the increased individualization in the contemporary society. It shows the importance in reaching the individuals' five senses at a deeper level than traditional marketing theories do.

Informace o knize

Plný název Sensory Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 183
EAN 9781349366491
Libristo kód 02966521
Nakladatelství Springer Palgrave Macmillan
Váha 298
Rozměry 152 x 10 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet