Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Service Quality in Indian Hospitals

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Service Quality in Indian Hospitals Sanjay Mohapatra
Libristo kód: 18051650
Nakladatelství Springer International Publishing AG, října 2017
This book offers an elaborate and empirical look at service quality of hospitals in the emerging mar... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Fullness of God Frithjof Schuon / Brožovaná
common.buy 493
One Hour Photo, 1 Blu-ray Jeffrey Ford / Blu-ray
common.buy 270
Essential Augustine Augustine / Brožovaná
common.buy 534
Messiah EDWARD STRANGWAYES / Brožovaná
common.buy 786
Among the Tribes in South-West China Samuel R Clarke / Pevná
common.buy 1 166

This book offers an elaborate and empirical look at service quality of hospitals in the emerging market of India. The poor quality of service is a major issue in a large number of hospitals (particularly in government hospitals), which forces patients to opt for private hospitals that are generally much more expensive than government hospitals. This book provides a comprehensive understanding of service quality antecedents in Indian hospitals. It focuses on patient satisfaction and includes valuable insights and implications for hospital management and government. The book is theoretically grounded in SERVQUAL literature and uses appropriate and sophisticated techniques and tools to analyse data. It highlights causal model development with Structural Equation Modelling (SEM) and introduces a classification model, developed using Artificial Neural Networks (ANNs), in order to benchmark specialty cardiac care. The book also deals with Support Vector Machines (SVMs) and compares the error rates between SVM and ANN to find the best classification technique among the two. Overall, this book is a timely and relevant work that contributes to the theory, practice and policy of service quality in hospitals.

Informace o knize

Plný název Service Quality in Indian Hospitals
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 106
EAN 9783319678870
ISBN 3319678876
Libristo kód 18051650
Váha 387
Rozměry 155 x 235 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet