Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Serving Online Customers

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Serving Online Customers Donald A. Barclay
Libristo kód: 04721886
Nakladatelství Rowman & Littlefield, července 2014
Before the Web existed, anyone who wanted free information had to use the library. Now, a wealth of... Celý popis
? points 422 b
4 220
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Desktop Boxing Running Press / Pevná
common.buy 236
TOP
Essential Dykes to Watch Out For Alison Bechdel / Pevná
common.buy 534
Simon And Garfunkel Collection Paul Simon / Kniha
common.buy 509
Kamila Štanclová Fedor Kriška / Pevná
common.buy 1 099
Co se dnes hraje? Eva Boháčková; Danka Šárková / Brožovaná
common.buy 103
Stepping Heavenward Elizabeth Prentiss / Brožovaná
common.buy 249
39 wskazowek Tom 5 Czarny krag Patrick Carman / Pevná
common.buy 185
Runners high Andreas Butz / Pevná
common.buy 399
Urdiendo el tejido social Eva Fischer / Brožovaná
common.buy 770

Before the Web existed, anyone who wanted free information had to use the library. Now, a wealth of information on every possible service is accessible online. To compete in the digital age, libraries must provide outstanding customer service to their virtual users. In Serving Online Customers: Lessons for Libraries from the Business World Donald A. Barclay carefully examines business literature to identify the best customer service practices of online companies and shows readers how to adapt these practices to the library environment. Chapter coverage includes these critical areas: *Improving the Self-Service Experience *Bringing Reference Service to the Online Customer *Adding Libraries to the Distance Education Mix *Designing Library Websites for Both Trust and Pleasure *Implementing Recommendation Agents and Avatars into Online Services *Linking Continuous Assessment to Online Service Improvement This book will help any library greatly enhance their online users' experience and help bring new users to the library.

Informace o knize

Plný název Serving Online Customers
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 232
EAN 9780810893177
ISBN 0810893177
Libristo kód 04721886
Nakladatelství Rowman & Littlefield
Váha 502
Rozměry 156 x 239 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet