Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Shader mit GLSL

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Shader mit GLSL Heiko Ihde
Libristo kód: 01787500
Nakladatelství Diplomica Verlag, července 2009
Seit es Computergrafik gibt, wird kontinuierlich versucht die Qualität der Darstellung bis hin zum a... Celý popis
? points 189 b
1 890
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Fingerprint Activities Garden Fiona Watt / Kroužková
common.buy 276
TOP
Ayrton Senna: The Messiah of Motor Racing Richard Craig / Brožovaná
common.buy 250
TOP Výprodej
My Love Story!!, Vol. 1 Kazune Kawahara / Brožovaná
common.buy 260
Lift-the-Flap Word Book Brooks Felicity / Leporelo
common.buy 286
Fairy Gardens Magic Painting Book Lesley Sims / Brožovaná
common.buy 196
BMW M3 James Taylor / Pevná
common.buy 873
Magic Danielle Steel / Brožovaná
common.buy 312
Jean-paul Gaultier Farid Chenoune / Pevná
common.buy 689
What If Rebecca Donovan / Brožovaná
common.buy 343
GLSL Essentials Jacobo Rodriguez / Brožovaná
common.buy 1 121
Mrs. Dalloway Virginia Woolf / Brožovaná
common.buy 433
Eigenkapitalersatzrecht der GmbH Doris Gröneweg / Brožovaná
common.buy 2 488
Knowledge-Management Reto Schlüter / Brožovaná
common.buy 2 102

Seit es Computergrafik gibt, wird kontinuierlich versucht die Qualität der Darstellung bis hin zum absoluten Realismus zu steigern. Die Shader sind dabei ein wichtiges Hilfsmittel um realistischer scheinende Materialien in der Computergrafik zu erzeugen. Shader bieten dem Grafik-Programmierer eine vorher unerreichte Flexibilität. Die vorher starren Vorgaben der Grafikprozessoren können nun individuell an die eigenen Bedürfnisse angepasst werden.§Dieses Buch bietet einen schnellen Einstieg in die Highlevel Shading Sprachen. Anhand von Beispiel-Shadern in der OpenGL Shading Language (GLSL) werden die Grundsätze erklärt. Verschiedene Ansätze werden erläutert und mögliche Fehlerquellen werden aufgedeckt. Die Einbindung der entwickelten Shader in eigene OpenGL-Anwendungen wird geklärt.Zusätzlich wird eine Einführung in Textur-Erstellung und 3D-Modeling gegeben.

Informace o knize

Plný název Shader mit GLSL
Autor Heiko Ihde
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 164
EAN 9783836679275
ISBN 3836679272
Libristo kód 01787500
Nakladatelství Diplomica Verlag
Váha 295
Rozměry 178 x 254 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet