Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Brožovaná
Kniha Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž Dana Ondrejová
Libristo kód: 35503710
Nakladatelství Wolters Kluwer, dubna 2021
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protipráv... Celý popis
? points 48 b
476
Skladem u dodavatele Odesíláme do 2 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Pokémon Red a Blue 1 Hidenori Kusaka / Brožovaná
common.buy 189
Vědění pro nejisté časy Alan Watts / Brožovaná
common.buy 254
Zrádné srdce Mary E. Pearsonová / Pevná
common.buy 319
Papírový dům Akademie Ivan Tapia / Pevná
common.buy 279
Vzdělání jako provokace Konrad Paul Lessmann / Brožovaná
common.buy 162
Hon na Escobara Steve Murphy / Brožovaná
common.buy 310
Bart Simpson Sebe-propagátor collegium / Brožovaná
common.buy 31
Vývoj pozornosti a exekutivních funkcí Marie Vágnerová / Brožovaná
common.buy 441
Zbraně bojovníků Octavio Díez / Pevná
common.buy 199
Kurz skupinového karierového poradce Miroslav Vosmik / Brožovaná
common.buy 311
Čuprděda Paul McCartney / Pevná
common.buy 199

Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací. V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.

Informace o knize

Plný název Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2021
Počet stran 172
EAN 9788075980762
ISBN 978-80-7598-076-2
Libristo kód 35503710
Nakladatelství Wolters Kluwer
Váha 267
Rozměry 156 x 234 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet