Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations Alain Thys
Libristo kód: 17058655
Nakladatelství Createspace Independent Publishing Platform, září 2011
Despite proclaiming the contrary, most businesses don't really care about their customers. Sure, the... Celý popis
? points 30 b
302
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Winning Jack Welch / Brožovaná
common.buy 202
Připravujeme
Cross-Cultural Business Behavior Richard R Gesteland / Pevná
common.buy 987

Despite proclaiming the contrary, most businesses don't really care about their customers. Sure, they swear blind that the customer is at the heart of everything they do. But when push comes to shove, customer happiness comes second to quarterly profits an

Informace o knize

Plný název So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations
Autor Alain Thys
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 102
EAN 9781463785147
ISBN 1463785143
Libristo kód 17058655
Váha 127
Rozměry 140 x 216 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet