Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Social Media Data Mining and Analytics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Social Media Data Mining and Analytics Gabor Szabo
Libristo kód: 02695155
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, října 2018
Harness the power of social media to predict customer behavior and improve sales Social media is th... Celý popis
? points 102 b
1 018
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Bosch. Poster Set Taschen / Kniha
common.buy 787
Eversea Natasha Boyd / Brožovaná
common.buy 312
Introduction to Cambridge Sydney Castle Roberts / Brožovaná
common.buy 1 080
Fixed-Point Farrago Joel H. Shapiro / Pevná
common.buy 2 155
Mo und die Krümel - Alles Theater Rüdiger Bertram / Pevná
common.buy 242

Harness the power of social media to predict customer behavior and improve sales Social media is the biggest source of Big Data. Because of this, 90% of Fortune 500 companies are investing in Big Data initiatives that will help them predict consumer behavior to produce better sales results. Written by Dr. Gabor Szabo, a Senior Data Scientist at Twitter, and Dr. Oscar Boykin, a Software Engineer at Twitter, Social Media Data Mining and Analytics shows analysts how to use sophisticated techniques to mine social media data, obtaining the information they need to generate amazing results for their businesses. Social Media Data Mining and Analytics isn't just another book on the business case for social media. Rather, this book provides hands-on examples for applying state-of-the-art tools and technologies to mine social media - examples include Twitter, Facebook, Pinterest, Wikipedia, Reddit, Flickr, Web hyperlinks, and other rich data sources. In it, you will learn: The four key characteristics of online services-users, social networks, actions, and content The full data discovery lifecycle-data extraction, storage, analysis, and visualization How to work with code and extract data to create solutions How to use Big Data to make accurate customer predictions Szabo and Boykin wrote this book to provide businesses with the competitive advantage they need to harness the rich data that is available from social media platforms.

Informace o knize

Plný název Social Media Data Mining and Analytics
Autor Gabor Szabo
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 352
EAN 9781118824856
ISBN 1118824857
Libristo kód 02695155
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 482
Rozměry 235 x 190 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet