Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Social Media Marketing Und -Management Im Tourismus

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Social Media Marketing Und -Management Im Tourismus Thomas Hinterholzer
Libristo kód: 02076865
In dem Lehrbuch wird gezeigt, welche neuen Marketing- und Management-Strategien Akteure aus dem Tour... Celý popis
? points 228 b
2 275
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Meine Reise durch Europa Rita Berman / Brožovaná
common.buy 267
Half a Lifelong Romance Eileen Chang / Brožovaná
common.buy 475
Back to Basics Dan Heisman / Brožovaná
common.buy 454
Digital Influence Joel Backaler / Pevná
common.buy 1 007
Masterkurs It-Management Jürgen Hofmann / Brožovaná
common.buy 1 977
Dropshipping Fabian Siegler / Pevná
common.buy 987
Influencer-Marketing Peter J. Fries / Brožovaná
common.buy 1 983
Spiral Galaxy M33 Paul Hodge / Brožovaná
common.buy 5 985
Perspectives on the Nuremberg Trial Guénaël Mettraux / Brožovaná
common.buy 3 535
War, Identity and the Liberal State Victoria Basham / Pevná
common.buy 5 172
Advances in Spatial Databases Ralf H. Güting / Brožovaná
common.buy 1 681

In dem Lehrbuch wird gezeigt, welche neuen Marketing- und Management-Strategien Akteure aus dem Tourismus mithilfe von Informations- und Kommunikationstechnologien entwickeln. Mit anregenden Beispielen zum Weiterdenken und Aufgaben zur Vertiefung des Stoffs.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet