Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Sociology of the World Rally Championship

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Sociology of the World Rally Championship Hans Erik Naess
Libristo kód: 04771857
Nakladatelství Palgrave Macmillan, září 2014
From its inauguration in 1973 until today, the FIA World Rally Championship (WRC) has been transform... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Pomodoro Technique Francesco Cirillo / Brožovaná
common.buy 357
Born to Run Bruce Springsteen / Brožovaná
common.buy 276
Rallying 2023 Colin McMaster / Pevná
common.buy 1 385
Group B John Davenport / Pevná
common.buy 1 174
McRae Colin McMaster & David Evans / Pevná
common.buy 1 174
RALLY Miki Biasion / Pevná
common.buy 1 315
Rally Car Benedict Blathwayt / Leporelo
common.buy 219
Rallying 2022 Colin McMaster / Pevná
common.buy 1 385
Sociology of the World Rally Championship H. Naess / Brožovaná
common.buy 1 681
Připravujeme
Staging Modern Playwrights Sidney Homan / Pevná
common.buy 1 109
Připravujeme
Project Management Workbook For Dummies Consumer Dummies / Brožovaná
common.buy 786
Social Cognition David L. Hamilton / Pevná
common.buy 3 859
We Monks and Soldiers Lutz Bassmann / Brožovaná
common.buy 478
Brown, Not White Guadalupe San Miguel / Brožovaná
common.buy 677

From its inauguration in 1973 until today, the FIA World Rally Championship (WRC) has been transformed from a little-known series to a pop-cultural roadshow worth millions of euros. In a promotional context this has spurred a debate between those who want rallying to be what it was historically and those who desire a real shift into 'the commercial age'. Drawing upon interviews with key people in the sport and trans-local ethnographic research from rallies, spectator cultures, the inner life of a WRC team, and the media production facilities, this book explores these questions of commerciality and sporting identity, arguing that the WRC's sporting identity is in fact a promotional asset. Placed at the intersection of sociology and sports management, A Sociology of the World Rally Championship is essential reading on how to combine sporting heritage with commercial progress.

Informace o knize

Plný název Sociology of the World Rally Championship
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 260
EAN 9781137405432
ISBN 1137405430
Libristo kód 04771857
Nakladatelství Palgrave Macmillan
Váha 444
Rozměry 217 x 144 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet