Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

SPC Simplified for Services

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha SPC Simplified for Services Davida Amsden
Libristo kód: 01386358
Nakladatelství Chapman and Hall, července 1991
In this book, we talk about many of the tools and techniques of qual ity. These tools are easy to le... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Don Carlos a ti druzí Jiří Chalupa / Pevná
common.buy 214
Pasaporte Matilde Cerrolaza / Brožovaná
common.buy 356
More. Love. Čajky Agda Bavi Pain / Pevná
common.buy 157
Svět a divadlo 2012/5 / Brožovaná
common.buy 118
SPC and Continuous Improvement Mal Owen / Brožovaná
common.buy 3 313
SPC - Statistische Prozesskontrolle Günter Faes / Brožovaná
common.buy 1 148
Antiquing For Dummies Ron Zoglin / Brožovaná
common.buy 545
Right Hemisphere and Verbal Communication Yves Joanette / Pevná
common.buy 3 313
Optics of Biological Particles Alfons Hoekstra / Brožovaná
common.buy 6 578
American Profession of Arms William B. Skelton / Brožovaná
common.buy 1 486

In this book, we talk about many of the tools and techniques of qual ity. These tools are easy to learn. So you can better see where the tools of quality fit in your service business, we will first talk about what it takes to become a quality organization. THE NEED In many manufacturing industries worldwide, quality is a major strat egy for gaining the competitive edge. Quality in the Japanese auto indus try, for example, means the quality of everything the company does as well as the quality of the product itself. This includes the quality of sales; of market research to find out what the customer wants, needs, and ex pects; of new product development; of ordering processes; of billing; of service of the product; etc. What does this have to do with service organizations? Until recently, the really tough competition from abroad, especially from Japan, has been in manufacturing. Competition is now growing in service industries as well. Any company, whether foreign or domestic, that learns the ideas and tools of quality and practices quality management will become a se rious competitive threat to your company. Some examples may help you see the seriousness of your situation.

Informace o knize

Plný název SPC Simplified for Services
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1991
Počet stran 300
EAN 9780412447402
ISBN 0412447401
Libristo kód 01386358
Nakladatelství Chapman and Hall
Váha 696
Rozměry 203 x 254 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet