Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Sportmarketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Sportmarketing Andreas Heller
Libristo kód: 06816460
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2007
Der Vermarktung von Teamsport wird, angesichts der großen ökonomischen Bedeutung dieser Branche, in... Celý popis
? points 198 b
1 984
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Deutsche Luftwaffe Gustavo Cano Muńoz / Pevná
common.buy 1 748
Přízrak v nákupním středisku Jan Burian / Pevná
common.buy 228
Business of Sport Management,The John Beech / Brožovaná
common.buy 2 714
Legacy of the Vienna Circle Sahotra Sarkar / Pevná
common.buy 1 641
Social Media in Sport Marketing Timothy Newman / Brožovaná
common.buy 2 215
7 Sexes Elof Axel Carlson / Pevná
common.buy 966
Generacion de Electricidad Inducida por Oleaje Ricardo A. Araya Galleguillos / Brožovaná
common.buy 1 806
"Qualität auf Rezept ?!" Timo Falke / Brožovaná
common.buy 1 489
Speed Up Your Chinese Shin Yong Robson / Pevná
common.buy 5 181
Připravujeme
Politics of Organised Crime Sappho Xenakis / Pevná
common.buy 4 659
Transformations of Religiosity Gert Pickel / Brožovaná
common.buy 1 681
Measuring Value Ion Ionita / Brožovaná
common.buy 1 704

Der Vermarktung von Teamsport wird, angesichts der großen ökonomischen Bedeutung dieser Branche, in der nationalen und internationalen Sportmanagement- und -marketingforschung großes Interesse entgegengebracht. Dieses Buch fasst kurz den Status Quo der deutschsprachigen Forschung zusammen und ergänzt diese durch zahlreiche Ansätze aus der internationalen Forschung (u.a. USA, Japan, China, Frankreich, Spanien, Italien). Diese Ansätze wurden vom Autor durch eine von ihm durchgeführte Analyse mehrerer international renommierter Sportanagement- und -marketingzeitschriften herausgefiltert. Dieses Buch beschreibt die Studie, die angewendeten innovativen Methoden und legt die diversen Ergebnisse aus den unterschiedlichsten Marketingereichen (u.a. Brand Management, Marktsegmentierung, Sponsoring, traditioneller Marketing-Mix, Kundenbindung usw,) leicht verständlich dar. Es wurde für Wissenschaftler ebenso wie für Praktiker geschrieben um den deutschen Teamsport weiter zu professionalisiern und ihn im internationalem Vergleich zu stärken. Durch dieses Buch können Sie den entscheidenden Wissensvorsprung erlangen um national und international eine Topposition einnehmen zu können!

Informace o knize

Plný název Sportmarketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 240
EAN 9783639071757
Libristo kód 06816460
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 330
Rozměry 150 x 220 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet