Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Sports Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Sports Marketing Sean Ennis
Libristo kód: 33249398
Nakladatelství Springer Nature Switzerland AG, listopadu 2020
Sports are big business. Most companies want to expand into global markets, enhance their brand and... Celý popis
? points 212 b
2 122
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Creative Act Rick Rubin / Pevná
common.buy 586
TOP
Icebreaker Hannah Grace / Brožovaná
common.buy 199
TOP
Hell Bent / Brožovaná
common.buy 420
TOP
Who Randy Street / Pevná
common.buy 519
TOP
Master Your Emotions Thibaut Meurisse / Brožovaná
common.buy 302
Mastering Composition: The Definitive Guide for Photographers Richard Garvey Williams / Brožovaná
common.buy 543
Magic Tree House 1: Valley of the Dinosaurs Mary Osbourne / Brožovaná
common.buy 202
How to Win at the Sport of Business Mark Cuban / Brožovaná
common.buy 325
Principles of Marketing, Global Edition Dr. Philip T. Kotler / Brožovaná
common.buy 1 951
Management a marketing sportu Eva Čáslavová / Brožovaná
common.buy 362
Ultimate Guide to Sports Marketing Joe Jeff Goldblatt / Pevná
common.buy 1 129
Výprodej
Sport Marketing Paul Blakey / Brožovaná
common.buy 703
Sport Marketing Windy Dees / Kroužková
common.buy 2 521

Sports are big business. Most companies want to expand into global markets, enhance their brand and understand varying market conditions. This textbook supports sports marketing students as they learn about the challenges and opportunities that are specific to the global sports industry. Written from the perspective of different stakeholders in the sports sector, such as fans, sports entity holders, clubs, sponsors and the sports media, it offers a holistic view of this evolving and ever-changing industry. Taking a truly global approach, this textbook helps students understand the current issues facing sports marketing professionals and is relevant across all regions of the world. Drawing on the author's years of industry and teaching experience, it blends theory and practice with case studies including the International Olympic Committee and FIFA. Crucially, the book provides comprehensive coverage of hot topics such as sports governance, digital marketing, and the globalization of the sports product. Written in an accessible style and accompanied by a full suite of online resources, this textbook is for ideal for anyone looking to excel as a sports marketer or progress within the wider sports industry. It is a valuable resource for Sports Marketing courses at undergraduate, postgraduate and MBA levels.

Informace o knize

Plný název Sports Marketing
Autor Sean Ennis
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2020
Počet stran 308
EAN 9783030537395
ISBN 3030537390
Libristo kód 33249398
Váha 596
Rozměry 254 x 178 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet