Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Starke Marken im Kulturbetrieb

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Starke Marken im Kulturbetrieb Armin Klein
Libristo kód: 12697631
Nakladatelství Nomos Verlagsges.MBH + Co, února 2007
Immer stärker setzt sich auch in Deutschland die Erkenntnis durch, dass ein engagiertes Kulturmarket... Celý popis
? points 67 b
670
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


"Lasst Uns Leben - Lebt Mit Uns!" Renate Kock / Brožovaná
common.buy 1 391
Monument to the Dead Sheila Connolly / Brožovaná
common.buy 946
Připravujeme
Die Krise des Modernismus in Peru Helmut Scheben / Brožovaná
common.buy 1 391
Millennial Family: A Novel of Redemption Judge Jacob / Brožovaná
common.buy 442
Tales from the Deep Jim Toomey / Brožovaná
common.buy 379
Astrotwins Mark Kelly / Pevná
common.buy 450
One Off: Independent Retail Design Clare Dowdy / Pevná
common.buy 938
New Architecture for Functional Grammar María de los Ángeles Gómez-González / Brožovaná
common.buy 2 376
Just Another Hero Sharon M. Draper / Brožovaná
common.buy 210
Coos Kid James E Hobbs / Brožovaná
common.buy 381
A Selection of Cases from the State Trials John William Bund Willis-Bund / Brožovaná
common.buy 953
Nombre de Dios Sandy Eisenberg Sasso / Pevná
common.buy 410
Jüdisches im Christentum Ludwig Venetianer / Brožovaná
common.buy 1 506
Leer bien 1 Pedro Olaya Ruano / Brožovaná
common.buy 400

Immer stärker setzt sich auch in Deutschland die Erkenntnis durch, dass ein engagiertes Kulturmarketing (über-)lebensnotwendig für die öffentlichen Kultureinrichtungen ist. In der Wirtschaft ist es längst Allgemeingut, dass starke Marken Voraussetzung sind, um im globalen Wettbewerbsdruck standhalten zu können. Doch kann es Markenbildung auch im Kunst- und Kulturbetrieb geben? Die Beiträge gehen dieser Frage nach und bearbeiten neben einer grundlegenden Hinführung zum Thema die Fragen "Kulturberichterstattung und Markenbildung", "Marken und Sponsoring", "Die Marke >Kulturhauptstadt Europas<" und "Kulturinstitutionen als starke Marken".

Informace o knize

Plný název Starke Marken im Kulturbetrieb
Autor Armin Klein
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 255
EAN 9783832925901
ISBN 3832925902
Libristo kód 12697631
Nakladatelství Nomos Verlagsges.MBH + Co
Váha 384
Rozměry 152 x 227 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet