Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers Jay Conrad Levinson
Libristo kód: 04441807
Nakladatelství Entrepreneur Press, ledna 2008
More than two decades and dozens of bestselling books have proven that guerrilla marketing is the nu... Celý popis
? points 51 b
507
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


More than two decades and dozens of bestselling books have proven that guerrilla marketing is the number one low-cost method for marketing a business. If you're abusiness owner who wants to take advantage of its powerful, effective techniques but don't know where to start, the man who started it all teaches you just what to do. Jay Conrad Levinson, the father of guerrilla marketing, and Jeannie Levinson have teamed up to produce a beginner-oriented guide that shows business owners how to get started with guerrilla marketing. Presented with a generous supply of true-life stories from the Levinsons' rich experience, it breathes life into the hottest and most well-known school of marketing so that readers are able to compete with assurance and market profitably. Covering the whole spectrum of marketing it takes readers from neophytes to guerrillas in 288 pages. Action-packed chapters include: * The personality of a marketing guerrilla * Guerrilla marketing defined * Succeeding with a guerrilla marketing attack * Selecting guerrilla marketing weapons * Creating a seven-sentence guerrilla marketing plan * Making a guerrilla marketing calendar * Launching your attack * Maintaining your campaign This is the ideal volume for first-time marketers who want to use guerrilla marketing techniques to bring their business to the top.

Informace o knize

Plný název Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 276
EAN 9781599181530
ISBN 1599181533
Libristo kód 04441807
Nakladatelství Entrepreneur Press
Váha 525
Rozměry 191 x 229 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP Připravujeme
Magi: The Labyrinth of Magic, Vol. 16 Shinobu Ohtaka / Brožovaná
common.buy 222
Little Book of Stoicism Jonas Salzgeber / Brožovaná
common.buy 395
Guerrilla Marketing Jay Conrad Levinson / Brožovaná
common.buy 383
Meaning in Language Alan Cruse / Brožovaná
common.buy 1 481
Ageplay Paul Rulof / Brožovaná
common.buy 567
Guerrilla Marketing for Job Hunters 3.0 Jay Conrad Levinson / Brožovaná
common.buy 455
Portrait of an Unknown Man Cipriano de Rivas Cherif / Pevná
common.buy 4 006
Holocaust - A Reader Gigliotti / Brožovaná
common.buy 2 003
Guerrilla Marketing for Nonprofits Jay Conrad Levinson / Brožovaná
common.buy 538
James McBride Observed John Clark / Brožovaná
common.buy 455
Guerrilla Networking Jay Conrad Levinson / Brožovaná
common.buy 522
Computing and Combinatorics Tao Jiang / Brožovaná
common.buy 1 681
Healing Touch Norma Dearing / Brožovaná
common.buy 594
Unresolved Conflicts BRENDA ADCOCK / Brožovaná
common.buy 478
To Be an Actress Nava Shean / Brožovaná
common.buy 1 677

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet