Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Strategic Intent

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Strategic Intent Gary Hamel
Libristo kód: 04218733
Nakladatelství Harvard Business Review Press, června 2010
In this McKinsey Award-winning article, first published in May 1989, Gary Hamel and C.K. Prahalad ex... Celý popis
? points 26 b
255
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Everyday Witch Tarot Mini Deborah Blake / Karty
common.buy 301
TOP
Never Split the Difference Chris Voss / Brožovaná
common.buy 294
TOP
Goosebumps 25th Anniversary Retro Set R L Stine / Brožovaná
common.buy 703
TOP
Woof M E Owmeow / Brožovaná
common.buy 261
TOP
McKinsey Way Ethan Rasiel / Pevná
common.buy 587
TOP
Competing for the Future Gary Hamel / Brožovaná
common.buy 549
TOP
Dracula Bram Stoker / Pevná
common.buy 705
Harry Potter: The Postcard Collection Insight Editions / Brožovaná
common.buy 538
Stoned Beyond Belief Action Bronson / Pevná
common.buy 529
Learning React Eve Porcello / Brožovaná
common.buy 1 228
Lonely Planet Mauritius, Reunion & Seychelles Lonely Planet / Brožovaná
common.buy 791
McKinsey Mind Ethan M Rasiel / Pevná
common.buy 680
Připravujeme
Sea Witch Sarah Henning / Brožovaná
common.buy 252
Lonely Planet Spain Planet Lonely / Brožovaná
common.buy 981

In this McKinsey Award-winning article, first published in May 1989, Gary Hamel and C.K. Prahalad explain that Western companies have wasted too much time and energy replicating the cost and quality advantages their global competitors already experience. Canon and other world-class competitors have taken a different approach to strategy: one of strategic intent. They begin with a goal that exceeds the company's present grasp and existing resources: "Beat Xerox"; "encircle Caterpillar." Then they rally the organization to close the gap by setting challenges that focus employees' efforts in the near to medium term: "Build a personal copier to sell for $1,000"; "cut product development time by 75%." Year after year, they emphasize competitive innovation--building a portfolio of competitive advantages; searching markets for "loose bricks" that rivals have left underdefended; changing the terms of competitive engagement to avoid playing by the leader's rules. The result is a global leadership position and an approach to competition that has reduced larger, stronger Western rivals to playing an endless game of catch-up.

Informace o knize

Plný název Strategic Intent
Autor Gary Hamel
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 112
EAN 9781422136546
ISBN 142213654X
Libristo kód 04218733
Váha 92
Rozměry 108 x 166 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet