Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Strategic Marketing Management - Theory and Practice

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Strategic Marketing Management - Theory and Practice Alexander Chernev
Libristo kód: 20930329
Nakladatelství Cerebellum Press, ledna 2019
Strategic Marketing Management: Theory and Practice offers a systematic overview of the fundamentals... Celý popis
? points 367 b
3 665
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The Eagles: Unofficial Guide & Album Reference Michael F Townes / Brožovaná
common.buy 564
Snow Leopards Tracks Bruce Allen Oatway / Brožovaná
common.buy 478
LeMone and Burke's Medical-Surgical Nursing Gerene Bauldoff / Pevná
common.buy 6 171
Crisis Paradigm Andrew Simon Gilbert / Pevná
common.buy 1 950
The Epistle to Titus William Haynes / Brožovaná
common.buy 228
Der Papst unter dem Bett Mark Sarg / Brožovaná
common.buy 578
Le Chasseur d'Insectes. 2e Edition Aristide-Michel Perrot / Brožovaná
common.buy 441

Strategic Marketing Management: Theory and Practice offers a systematic overview of the fundamentals of marketing theory, defines the key principles of marketing management, and presents a value-based framework for developing viable market offe

Informace o knize

Plný název Strategic Marketing Management - Theory and Practice
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2019
Počet stran 522
EAN 9781936572588
ISBN 1936572583
Libristo kód 20930329
Nakladatelství Cerebellum Press
Váha 1480
Rozměry 279 x 218 x 34
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet