Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies Ruby Roy Dholakia
Libristo kód: 04809934
Nakladatelství Emerald Publishing Limited, července 1994
This volume is devoted to studies in the field of strategy in the marketing of information technolog... Celý popis
? points 456 b
4 558
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Practicing the Jhanas Stephen Snyder / Brožovaná
common.buy 494
BASS SCALE CHART COREY CHRISTIANSEN / Brožovaná
common.buy 198

This volume is devoted to studies in the field of strategy in the marketing of information technologies. The topics covered include the strategic importance of information technology and the strategic implications of structural analysis in a telecommunication market.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet